Olen matkalla vain laulan kulkiessain, laulun aiheena on mulla Vapahtajain. Tämä taistojen tie,läpi kyynelten vie,mutta matkani pää,kaukaa jo häämöttää”

Me jotka olemme saaneet armon tulla tuntemaan Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen. Efes.2:8 Armosta te olette pelastetut,uskon kautta-ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-ette tekojen kautta -ettei kukaan kerskaisi.Jumalan edessä olemme samanarvoisia,Hän katsoo meitä ihmislapsia Jeesuksen sovitustyön kautta.Olemme matkalaisia,emme vielä perillä.Taistojen tiellä,usein kyynelpolkujen tiellä.Joudumme kilvoittelemaan.1:Tim.6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus,tartu kiinni iankaikkiseen elämään johon olet kutsuttu. Olemme uskossa saaneet, armosta ottaa kutsun vastaan,ilman omia ansioitamme.

Jumala ei jättänyt meitä oman ymmärryksemme varaan,Hän jätti elävän sanansa meille oppaaksi tälle taivastielle,sinetöi meidän sydämemme Pyhän Hengen sinetillä.Efes.1:13 Hänessä on teihinkin,sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan,pelastuksenne evankeliumin,Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun Pyhän Hengen sinetiksenne. Se on meidän perintöosamme vakuutena,joka takaa meille lunastuksen Jumalan kirkkauden ylistykseksi.

Valtava lahja Jumalalta.”Kyllä lapsella paljon on aihetta kiittää,Jumalan lahjoja kaikille riittää.” Siksi tahdon sinua kanssamatkaajani rohkaista näinä vaikeina maailman aikoina,näkemään päämäärämme,tukien toinen toistamme elämän karikoissa.Varjelkaamme sydämemme,niin että voimme säilyttää tämän sinetöidyn matkalippumme lunastuksen päivään saakka.

Psa.139:24 sanoin.Ja katso,jos minun tieni on vaivaan vievä,johdata minut iankaikkiselle tielle.

Sinä lähimmäinen,joka et vielä tiedä matkasi päätä,tai olet eksynyt,kuljet tietäsi harhaillen. On taivaallinen Isä Jumala joka tahtoo sinua armahtaa,antaa syntisi kaikki anteeksi,ohjaa sinut valon tielle. Valo loistaa Jeesuksen ristiltä.

Valoa ja siunausta toivoo: Eila-Kaarina Penttinen